sobota, 14 maja 2011

damulki

Oj jakoś czasu brak na kreatywne zajęcia, chyba powinnam zapisać się na kurs z organizacji czasu własnego. Jedyną "moją" twórczością którą mogę się pochwalić są zdjęcia na których staram się uchwycić rzeczy piękne i ciekawe według mnie.
Dziś pokaże Wam, drogie koleżanki dwie Damulki które dumnie zdobią moją toaletkę. Pierwszą dostałam a drugą kupiłam sama. Szukałam jej długo, znalazłam w małym sklepiku niedaleko krakowskiego Rynku. Mam nadzieję, że niebawem dołączy do nich kolejna Damulka. Są niewielkie i bardzo kruche o czym się przekonałam przewożąc jedną z nich, na szczęście tylko kapelusz ucierpiał:).  Damulki są tworzone w Studiu Rzeźby i Ceramiki Unikatowej- Cela37, podobnie jak pierroty, anioły i cała reszta pięknych, oryginalnych rzeczy - zajrzyjcie tutaj, to blog Studia.
A oto one.




7 komentarzy:

  1. powiem ci ze nie lubie porcelanowych figurek itp. ale te damulki sa na prawde urocze! pozazdroscic na pewno sa unikatowe.. i baardzo ciekawe az sama chcialabym miec taka jedna na polce! super;d i jakie ladne zdjecia ci wyszly;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa przepiekne ! Pierwsze widze taka kolekcje i jestem zachwycona ! Jestem kolekcjonerka cala geba !! Masz ich wiecej ? Zaraz poszperam w Twoich starszych wpisach ! Pa -Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie są przepiękne! ta w turkusach ♥ mmm cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Damulki są prześliczne, zazdroszczę:)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję dziewczyny:)
    mam nadzieje e niebawem moja kolekcja sie powiększy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń