wtorek, 1 lutego 2011

:D wyróżnienie

Dostałam wyróżnienie :) od moniś-ki , bardzo się cieszę, to moje pierwsze więc najcenniejsze a w dodatku od osoby, którą bardzo cenię i podziwiam za talent i ciepło:) nie znamy się ale jakoś czuję, że to bardzo fajna i ciepła osoba. Dziękuję Ci Moniś-ko:)

A oto lista rzeczy które mnie uszczęśliwiają:
Matt - kcb:)
ludzie bliscy sercu memu
muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka (ostatnio zawiesiłam się na Krzyśku Cornellu)
fotografowanie
podróże
późna wiosna i wczesna jesień
makaron z pesto
tworzenie szeroko pojęte
bezludne miejsca-tylko ja i las
Wasze Blogi

Teraz ja przyznaję wyróżnienia - Matko, jakie to stresujące:)
marysza
artifartialdi
cyberynka
sbt2012
ranchowdolinie
pomyslolek
zaczarowana-kraina-angelii
anita sie nudzi
1001pomyslow
zuzanka-czaruje

uffff:)

a teraz jeden z moich Uszczęśliwiaczy - idealna kompilacja piękna i talentu;) Krzysiu Cornell :D w repertuarze dla siebie nietypowym ale jak dla mnie mógłby śpiewać alfabet, listę zakupów itp. i tak byłabym w ósmym niebie... chyba jestem psychofanką:D...
Ladies and Gentlemen...
Mr Chris Cornell...

10 komentarzy:

  1. bardzo dziekuje! jak tylko ogarne nowa notke to dalej przyznam naszym blogowym artyską to wyroznienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!:)
    Bardzo,bardzo te wyróżnienie już kiedyś dostałam z tym, że zagubiło się w moim blogu:D Muszę je zamieścić:)
    W każdym razie Tobie bardzo gratuluje:) Należy Ci się!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :) to miłe, że pomyślałaś o mnie :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana dziękuje za odwiedziny i wyróżnienie,nie ma to jak zacząć dzień od dobrych wiadomości :]

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa zapomniałam,tez uwielbiam Cornella:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za to wyróżnienie i zaproszenie do udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Andziaczku dziekuje Ci bardzo bardzo serdecznie za wyrozninie, zaskoczylas mnie totalnie, szczegolnie ze jestem wciaz jakby nowa i nie mialam zielonego pojecia o tym ze mozna zostac wyroznionym, Dzieki Wielkie :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje ślicznie za wyróżnienie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nową posiadaczką jednej z zakładek:)
    Proszę prześlij mi mailowo adres na który mam wysłać zakładkę:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele podobnych rzeczy i mnie uszczęśliwia.Dzieki za odwiedzinki.pozdrowka-aga

    OdpowiedzUsuń