niedziela, 27 lutego 2011

powrót...

Oj długo mnie nie było...pierwszy padł laptop, później komputer a na końcu ja;) odcięta od sieci, odcięta od świata...są i dobre strony, przeczytałam 2 książki, posprzątałam gruntowniej niz zazwyczaj:D i spędziłam  kilka uroczych wieczorów z M.
A teraz zaległości, jakiś czas temu zostałam wylosowana i zostałam posiadaczką uroczej zakładki i maleńkiego notesika. Autorką jest Moniś-ka oczywiście, dziękuję Ci serdecznie kochana, piękne i praktyczne cuda.
Zresztą zobaczcie sami.



A to mój pierwszy scrap:) mam nadzieję że czegoś nie pochrzaniłam w nazewnictwie:) skromny i stworzony w pół godziny, nie specjalnie przemyślany ale w końcu "coś" zrobiłam po miesiącu przerwy. Zdjęcie ma 40 lat:) mam nadzieję, że spodoba się dziewczynce:) ze zdjęcia.

2 komentarze:

  1. Andziaczku droga, gdzieś mi umknęłaś dobra kobieto, ale i u mnie sporo zmian, więc już się ogarniam i nadrabiam zaległości w lekturze ;)
    pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. U wróciłaś w końcu:D
    Dziewczynka z pewnością będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń